مراحل موفقیت در معاملات فارکس
نوشته شده توسط : وحید رحمتی

بازارهای ارز خارجی فرصت های سرمایه گذاری اغوا کننده ای هستند. سود بالقوه بسیار زیاد است. با این حال، دام های فراوانی در انتظار سرمایه گذار بی احتیاط فارکس است. معامله گران جدید فارکس نیاز به آموزش کامل در بازارهای ارز دارند و حتی باتجربه ترین معامله گران نیز در جستجوی اطلاعات جدید هستند. این مقاله حاوی چند تاکتیک است که ممکن است برای معامله گران فارکس در هر سطح تجربه مفید باشد.

معامله گر عاقل قبل از اینکه وارد بازار فارکس شود، برنامه ای دارد. کدگذاری انتظارات می تواند به معامله گر کمک کند تا تعیین کند که آیا آنچه را که از بازار فارکس می خواهد به دست می آورد یا خیر. با یک هدف از پیش تعیین شده، یک معامله گر آماده بهتر می تواند تعیین کند که آیا تلاش هایش در فارکس موثر است یا خیر.

هنگامی که برای اولین بار تجارت فارکس را شروع می کنید، مطمئن شوید که یک شرکت معتبر را انتخاب کرده اید. بسیاری از معامله‌گرانی که برای اولین بار در بازار مالی حضور دارند، توسط افراد بی‌وجدان مورد غارت قرار می‌گیرند. اگر یک شرکت سودی ارائه می دهد که برای شما بسیار زیاد به نظر می رسد، احتمالاً یک کلاهبرداری است.
بیشتر بدانید:

برای مشاوره عالی درباره فارکس اینجا را ببینید
قبل از انتخاب یک کارگزار فارکس، مطمئن شوید که کارگزار شما با برخی از نهادهای نظارتی ثبت نام کرده است. این سازمان ها با مراقبت از رفتار غیرقانونی و غیراخلاقی در اعضای خود و همچنین با ارائه خدمات میانجی گری و داوری در صورت اختلاف، به جلوگیری از کلاهبرداری فارکس کمک می کنند. برخی از این سازمان ها همچنین لیستی از کارگزاران متقلب شناخته شده را ارائه می دهند تا بتوانید از آنها دوری کنید.

تجارت در بازار فارکس می تواند بسیار پیچیده باشد، فقط به این دلیل که بسیار آشفته است و افراد در بازار بسیار متنوع هستند و اهداف متفاوتی دارند. یک نکته برای عبور از این، این است که با ارزی که قبلاً درک کرده اید، بمانید. این به شما این امکان را می دهد که خیلی گیج نشوید و زمان زیادی را برای سر در آوردن چیزها صرف نکنید.

بازار ارز دست به دست می شود! به جای اینکه به دنبال شخص دیگری باشید که شما را در فرآیند فارکس راهنمایی کند، سعی کنید خودتان این کار را انجام دهید. بیاموزید که چگونه در حین تصمیم گیری خود به جای تکیه بر افراد دیگری برای پاسخ، تجارت کنید.

به یاد داشته باشید که وفاداری چیز خوبی است، اما هنگام معامله با بازار فارکس همیشه گزینه خوبی نیست. اگر در حال معامله هستید و می بینید که به طور پیوسته در یک معامله پول از دست می دهید، بهترین کار تغییر موقعیت است.

تولید ناخالص داخلی یا تولید ناخالص داخلی کشور را بررسی کنید. این رقم رشد داخلی کشور را نشان می دهد که نشان دهنده ارزش کل خدمات و محصولات تولید شده در سال گذشته است. اگر تولید ناخالص داخلی در حال افزایش باشد، نشانه خوبی است که وضعیت کشور خوب است. این بر قدرت ارز آن تأثیر می گذارد و بر تصمیمات شما در تجارت ارز تأثیر می گذارد.

حتی اگر تاکنون موفق نبوده اید، نباید از تجارت دست بکشید. شما باید صبور باشید و برای یادگیری هر چیزی که نیاز دارید وقت بگذارید. با مطالعه و تمرین کافی، هرکسی می تواند معامله گر خوبی شود. اگر شکست خوردید، به جای تسلیم شدن، از اشتباهات خود درس بگیرید.

تخصص انحصاری در معاملات بنیادی یا فنی ممکن است برای برخی از معامله گران فارکس موثر باشد. معامله گرانی که نمی توانند گزارش های خبری را بخوانند و تأثیرات بازار را به طور دقیق برون یابی کنند، باید از معاملات اساسی دوری کنند. اگر ریاضی یک معامله گر را سرد کند، بعید است که معاملات فنی برای او کارساز باشد. معامله گران بهتر است استعدادهای خود را دنبال کنند تا اینکه بخواهند کلی گرا باشند.

تجارت کوتاه مدت در بازارهای فارکس بهترین مکان برای شروع نئوفیت ها نیست. حاشیه سود در سریعترین معاملات بسیار کم است. پرداخت به موقعیت های کوتاه مدت نیازمند اهرم های زیادی است که به نوبه خود به معنای ریسک زیاد است. معامله گران فارکس جدید باید از اقدامات سریعی که می تواند یک حساب را در عرض چند ساعت از بین ببرد دوری کنند.

نمودارهای خود را به خوبی انتخاب کنید. برای تصمیم گیری معاملات خود فقط به یک نمودار تکیه نکنید. از نمودارهای درون روز برای نشان دادن اطلاعات بیشتر در مورد روندهای فعلی بازار و فعالیت های آتی استفاده کنید. حتی پس از اینکه با نقاط ورود و خروج از پیش برنامه ریزی شده وارد معاملات می شوید، بازه های زمانی مختلف درون روز را بررسی کنید تا انتخاب های خود را دقیق تر تنظیم کنید.

با نظم و انضباط، ثبات و خویشتن داری، می توانید به طور مداوم در معاملات فارکس پیش بروید. با حساب آزمایشی خود وقت بگذارید. چندین استراتژی مختلف را امتحان کنید تا زمانی که راهبردی را پیدا کنید که واقعاً برای شما مفید باشد. هر آنچه می توانید در مورد آن استراتژی بیاموزید تا بتوانید آن را به طور موثر و سریع برای تجارت موفق فارکس به کار ببرید.

برای کسب درآمد اضافی خوب از خانه با معاملات فارکس، باید روشن فکر، منظم، صبور و باهوش باشید. شما باید برای یادگیری نحوه استفاده از تمام ابزارهای موجود برای درک نحوه حرکت پول وقت بگذارید و باید صبر و تعهد داشته باشید تا یک استراتژی ساده را انتخاب کنید و یاد بگیرید و سپس آن را به طور مداوم در دراز مدت به کار ببرید.

هر معامله گر فارکس سه انتخاب دارد. آنها باید تصمیم بگیرند که آیا باید در موقعیت خرید قرار گیرند، موقعیت کوتاه یا خارج از بازار باقی بمانند. زمانی که بازار روند صعودی را طی می کند، موقعیت های خرید منطقی ترین هستند. موقعیت های فروش در یک بازار با روند نزولی بهترین هستند. اما زمانی که بازار به حرکت خود ادامه می دهد، بیرون ماندن بهترین انتخاب است.

شما باید سرمایه گذاری های خود را متنوع کنید. شما می توانید با جفت ارزهای مختلف معامله کنید، اما ممکن است در ابتدا مدیریت زیادی داشته باشید. شما به راحتی می توانید سرمایه گذاری خود را با تجارت بلند مدت و روزانه متنوع کنید. با دنبال کردن روندها در درازمدت کسب درآمد کنید و نوسانات بازار را از نزدیک تماشا کنید تا به صورت روزانه موفق باشید.

هنگام معامله در فارکس، احساسات خود را کنار بگذارید! آرام بمانید و روی هدف نهایی خود تمرکز کنید! اگر برنده هستید، هیجان می تواند قضاوت شما را مبهم کند. اگر در حال باخت هستید، ناامیدی می تواند باعث شود تصمیمات بدی بگیرید تا به دنبال انتقام باشید. یک لحظه! یک قدم به عقب برگرد، تمرکز کن! بازار به شما چه می گوید؟ تصمیمات خود را با یک ذهنیت منطقی/بی احساس بگیرید. در نهایت باعث صرفه جویی زیادی در پول شما می شود!

در حالی که سودهای بالقوه هنگفتی در انتظار مبادله ارز خارجی است، خطرات بسیار واقعی نیز در کمین معامله گر ناآماده وجود دارد. این مقاله تنها چند نکته را به اشتراک می گذارد که می تواند معامله گران فارکس را به سمت سود و دوری از ضرر راهنمایی کند. یادگیری فارکس فرآیندی است که می‌تواند و باید تا زمانی که یک معامله‌گر در بازار بماند ادامه یابد.

برای اینکه بدانید چگونه در معاملات فارکس موفق باشیم کلیک کنید:

https://www.finance-monthly.com/2022/07/how-to-be-successful-in-forex-trading/





:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 8 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: